Versatile Award για το e-περιοδικό μας! (updated)



Χθες το μεσημέρι ένα μήνυμα με περίμενε στον υπολογιστή. Ένα βραβείο για το e-periodiko mas με ειδοποιούσε να "παραλάβω" η αγαπημένη μου φίλη η Άννα από το "Ατενίζοντας", το όμορφο blog όπου εκφράζεται και δημιουργεί τα τελευταία χρόνια.

Είχα ξεχάσει πόση χαρά δίνει ένα βραβείο από φίλη blogger. Το υποδέχτηκα με ενθουσιασμό και ευχαριστώ θερμά την Άννα, που με συμπεριέλαβε στη λίστα της. Λίγη ώρα αφού βγήκε στον διαδικτυακό αέρα η δημοσίευση αυτή, η επίσης πολύ αγαπημένη φίλη Νατάσα, από το ξεχωριστό "Μολύβι και χαρτί" με ειδοποιούσε πως έλαβε το μήνυμά μου για το βραβείο της τη στιγμή που δημοσίευε τη δική της ανάρτηση με τα δεκαπέντε προτεινόμενα από κείνη blog, μέσα στα οποία είναι και το e-periodiko mas. Η χαρά, όχι μόνο από την καταπληκτική συγκυρία, αλλά και ενός ακόμα βραβείου, πολλαπλασιάστηκε, ξέροντας πως δεν είναι μια ανταποδοτική κίνηση αβρότητας, όπως και η ίδια επισημαίνει στο σχόλιό της και την ευχαριστώ από καρδιάς!

Και τώρα, σύμφωνα με τους κανόνες θα πρέπει να σας πω επτά πράγματα για μένα, που δεν γνωρίζετε και θέλετε(;) να μάθετε...

1. Γεννήθηκα ένα πρωινό του Νοέμβρη, όταν το ημερολόγιο έδειχνε 28, σ' ένα νησί πανέμορφο που πάντα έχω στην καρδιά μου κι ας μην έζησα πολύ εκεί. Στη Λέσβο.

2. Οι ρίζες μου πολλές, κρατούν τόσο από την Αττική, όσο και από τη Μ. Ασία κάνοντάς με πολύ περήφανη γι' αυτό. Μεγάλωσα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, γι' αυτό ίσως να είμαι ευπροσάρμοστη σε κάθε καινούργιο.

3. Σπούδασα αριθμούς αγαπώντας τις λέξεις και δεν είναι το μόνο αντιφατικό που μπορεί να βρει κανείς σε μένα... Λατρεύω το χιόνι, αλλά και το καλοκαίρι. Είμαι ονειροπόλα, αλλά και πρακτική. Αγαπώ τις πολύβουες παρέες, αλλά περνώ καλά και μόνη μου...

4. Πιστεύω στους ανθρώπους και τους κοιτώ στα μάτια προσπαθώντας να τους καταλάβω. Θεωρώ πως ό,τι δίνεις παίρνεις σ' αυτή τη ζωή, χωρίς να αποκλείω βέβαια και τις εξαιρέσεις.

5. Είμαι καλή ακροάτρια (έτσι λένε οι φίλες μου), αλλά λατρεύω και την κουβέντα, χάνοντας ενίοτε την αίσθηση του χρόνου...

6. Το μεγαλύτερο στήριγμά μου, είναι ο άντρας μου και η κόρη μου. Χωρίς αυτούς δεν αναπνέω...

7, Γράφω συνεχώς από παιδί, όχι από χόμπι ούτε από συνήθεια, αλλά γιατί έτσι είναι η φύση μου. Μ' αυτό τον τρόπο ξορκίζω το κακό, μ' αυτόν καλωσορίζω τη χαρά, μ' αυτόν ορίζω τον εαυτό μου...

Κι αφού εκπλήρωσα και αυτό τον κανόνα, ήρθε η ώρα να παρουσιάσω τα blog, που με τη σειρά μου προτείνω για βραβείο:
1. Το Κείμενο
2. Pause blog
3. Andromeda my Galaxy
4. A button on the moon
5. Butterfly's world
6. Καρυδότσουφλο
7. Λογισμών αραξοβόλι
8. Ηδύποτον
9. My trips on blog
10. Μολύβι και χαρτί
11. Σμαραγδένια
12. L' Atelier de Marie-Anne
13. Marilena spot of art
14. Χειροποιήματα της Νικόλ
15. Η ζωή είναι ωραία

Είναι και άλλα blog, που αναγκαστικά άφησα εκτός, μια που οι κανόνες απαιτούν δεκαπέντε...

Αννούλα μου, Νατάσα μου, σας ευχαριστώ και πάλι για την τιμή!


Σημείωση: To "Versatile Award" είναι ένα βραβείο που δίνεται από blogger σε bloggers, εξετάζοντας την ποιότητα της γραφής, τη μοναδικότητα των θεμάτων που καλύπτονται, τιμώντας εκείνους που φέρνουν κάτι ιδιαίτερο στην καθημερινότητα τους.
to e-periodiko mas
1 Σχόλια

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώωωω πολύ Μαρινάκι μου! Θα ετοιμάσω τα δέοντα στο επόμενο ποστ μου. Μυτιληνιά ε; Τι ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram