Δική μου είναι η Ελλάς...



...που στην κατάντια της γελάς, της λείπει το ΄να της ποδάρι, που της το παίξανε στο ζάρι...
      Παρόλα αυτά, εγώ την αγαπώ! Είναι η πατρίδα μου, είναι ο τόπος μου, είναι οι ρίζες μου και τη θέλω πίσω!
     Δεν μπορώ να τη βλέπω άλλο ταπεινωμένη και κομματισμένη, βορά στα αδηφάγα στόματα δανειστών και σωτήρων.
    Τη θέλω πίσω να τη φροντίσω, να την γιατρέψω, να την αναστήσω από την αρχή!
      Να της δώσω τη θέση που της αξίζει, που της πρέπει, εγώ το ταπεινό παιδί της, ο λαός!...



to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram