Ζούμε στιγμές τρέλλας


Αλαλούμ! Πώς αλλιώς να περιγράψει κανείς αυτό που ζούμε; Το λες και θέατρο του παραλόγου βέβαια και πάλι μέσα είσαι!! Διαβασμένοι αδιάβαστοι, όλοι κοιτάνε να εξιλεωθούν στα μάτια μας!!!
Τι καλά! Σου δίνουν μια χαρά την ευκαιρία να διαπιστώσεις το μέγεθος της βλακείας και της επικινδυνότητάς τους.  Και μεις με όπλο το χιούμορ, το χαμόγελο και την ελπίδα κοιτάμε να τα βγάλουμε πέρα… Μη διαπραγματεύσιμα αυτά! Αλλά δεν γεμίζουν στομάχι, να πάρει η ευχή! Δεν πληρώνουν λογαριασμούς, ούτε και δάνεια!!! Οπότε έρχεται η ώρα του ταμείου και σε βρίσκουν με …έλλειμμα!!!
 Τι είπα τώρα! Έλλειμμα; Αυτό να μαγειρέψω βρε παιδιά, όπως γίνεται τόσα χρόνια τώρα! Είναι της μόδας και γω κάθομαι και σκάω, πώς να γεμίσω το τσουκάλι πάλι σήμερα!!! Αλλά τέτοιο φαγητό, να το φάω μόνη μου; Δε λέει, ντροπή!!
Θα τους το πάω εκεί στου Μαξίμου και θα τους το σερβίρω περιμένοντας πάνω από το κεφάλι τους μέχρι να το φάνε, όπως έκανε η μαμά μου όταν ήμουν μικρή και δεν έτρωγα τα ρεβίθια!!  Θα ρωτήσουν: «Τι μας σερβίρετε μαντάμ;» και θα απαντήσω: «Έλλειμμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας, κύριοι μαζί με την ποδοπατημένη μου αξιοπρέπεια!» Αυτό!!!!

Μαρίνα


to e-periodiko mas
0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας αφού πρώτα διαβάσετε την "Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων" του blog, που θα βρείτε στην κορυφή της πλαϊνής μπάρας, αν μπαίνετε από υπολογιστή ή κάτω από τη φόρμα σχολίων, αν μπαίνετε από smartphone ή tablet. Ευχαριστώ!

find "to e-periodiko mas" on instagram